10 Mart 2011 Perşembe

Cansu&Ben&Interrail ! Olacak is degil:)

           
Yaklasik 2-3 aydir bu interrail kafama takilşmis durumda yani ciddi saplanti yaptim bu olayi.Cevremdeki herkese sordum benle interrail yapar misiniz diye:) yok annem izin vermez yok nasil yikanacagiz yok cok hirsizlik oluyor.Eee nolmus?


Hersey ben boyle millete sora sora kafayi yemek uzereyken sevgili Cansu'nun bunu duyup beni arayip Seracim geliyorum demesiyle basladi:) Cansu nereye geliyosun dememe kalmadan ''Ay cok egleniriz dusunsene iste İtalya'ya gideriz İspanya'ya gideriz ama iste boyle boyle sorunlarimiz olur onlari nasil hallederiz acaba'' muhabbetleri donmeye basladi.Bizde buyuk gazla Taksim'deki Genctur ofisine gitmeye karar verdik  ve bugun gittik.Iste nerden gidelim nasil baslayalim nerde kalacagiz diye sorduk.İlgili kadin gercekten cok yardimci oldu.Olumlu ve olumsuz yanlarini anlatti.Baslangic ve bitis yerlerinden ucaga binmemizi tavsiye etti zamandan kazanmamiz icin.Butun sorularimizin cevabini aldik sagolsun.Cok da hosumuza gitti ki cikista Asmalinin orda yeni bir hamburgerci acilmis (adini unuttum simdi:)) orda rotamizi cizdik.Ama bu rotadan daha Derin'in haberi yok belki o da gelecek :D Sonuc olarak bence bizim yasimizdakilerin yasamasi gereken bir tecrube oldugunu dusunuyorum.Bilmiyorum cunku bana su an bu buyuk bir macera gibi geliyor yani hosteller yerine istasyonlarda uyumak veya ne bileyim banklarda nobetlese uyumak:) 





Belki sizin de ilginizi ceker de bizle gelmek isterseniz,bununla ilgili merak ettikleriniz varsa;

www.genctur.com  a girebilirsiniz veya ofislerine gidip yuzyuze gorusebilirsiniz.

İstiklal Cad. No: 108
Aznavur Pasajı, Kat: 5
34430 Galatasaray
İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder