17 Nisan 2011 Pazar

The Lincoln Lawyer

Bütün gün evde oturmaktan çok sıkıldım.Evdekilerin kendine göre programı vardı ben hariç:) Akşam hangi diziler var diye tvye baktım birşey bulamadım,filmlere baktım bana göre yoktu.Bende sinemaya gitmeye karar verdim.Annem de bana bu filmden bahsetmişti mutlaka git kızım bayılırsın demişti.Bende 21.30 seansına bilet aldım.İyi ki de almışım:)


Müthiş bir kurgu,başarılı oyunculuk,en iyi müzikler ve en iyi konu bu filmde toplanmış.Matthew Mcconaughey başarılı bir ceza avukatını canlıdırıyor.Ortağı zengin bir ailenin davasını almak için aileye Matthew'u öneriyor.Başta adamın suçsuz olduğuna inanıyor ama aslında adamın yemediği halt kalmamış.Fazla anlatmak istemiyorum heyecanı kaçmasın diye.Ama en azından aşağıdaki linke tıklayarak filmin fragmanını izleyebilirsiniz :)


http://www.imdb.com/rg/VIDEO_PLAY/LINK//video/imdb/vi759798041/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder