6 Eylül 2011 Salı

The Cheesecake Factory- mmmmmm :)


Özellikle teyzmede ve bende tatlı manyaklığı vardır.Çikolatanın bitteri sütlüsü beyazı şekerin pembesi mavisi yeşili pastanın meyvalısı krokanlısı ayırd etmeden afiyetle yeriz yapıcak bişey yok J

Yaklaşık 5 sene önce teyzem beni ve kuzenimi Amerika’ya götürdü.İşte Disneyland’dır, Universal Studyoları’dır falan filan gezin görmeniz lazım diye.Gerçekten hayatımın en muhteşem tatiliydi o sene..Neyse gezdik işte ordaki aletlere bindik biri havaya fırlatıyor biri ters döndürüyor biri uçuruyor.Neye uğradığımızı şaşırmıştık gerçekten.Hele sadece böyle bir yerin varlığının sadce Tatilya olduğunu bilirken hayatımızın şokunu yaşamıştık :D Bütün günümüz gerçekten kahkahalarla sohbet muhabbet adrenalinle eğlenceyle geçmişti. Öyle bir yemiştik ki artık tatlıya bile yer kalmamıştı teyzemle bende öyle diyim J Tam hazırlanıp kaldığımız otele doğru yol almaya başlarken teyzem durdu ve otele gitmiyoruz sini muhteşem bir yere götürcem dedi. Begüm(kuzenim) ve ben nereye bile diyemeden kendimizi The Cheesecake Factory’de bulduk.Hayatımda duymamıştım böyle bir yer.Meğer çok meşhurmuş Amerika’da o zamanlar tabi çömezim bilmiyorum Cheesecake Factory ne J
Teyzem üniversiteyi orda okurken arkadaşlarıyla hep burda takılırmış.’’Ucuz ve inanılmaz lezzetli hele bir cheesecakelerivar çocuklar aklınız hayaliniz durur.’’ Der demez içeri girdik. Boş masa yoktu. Bize 20 dk bekleme süresi verdiler ve buna rağmen bekledik J Pizza yiyemezdik haliyle tüm gün tıka basa o abur cuburları yedikten sonra ama hepimiz biliyorduk ki cheesecakee hayır diyemezdikJ Hiç unutmuyorum ben Brownili istemiştim ama neden hatırlamıorım browni sevmem halbuki ama vitrinde o kadar çekici gözüküyodu ki tutamadım kendimi. Teyzemde meyvalı söylemişti ama Begüm’ü hatırlayamıyorum. Siparişleri verdikten sonra beklemeye koyulduk 5 dk içinde geldi önümüze. Zaten gelmeleriyle bitmeleri aynanda oldu. Ben hayatımda böyle güzel bir cheesecakei geçtim tatlı bile yemedim yaniJ Orda 15 gün kalmıştık ve abartmıyorum 6 7 günü illaki uğradık gerek yemek yemek için gerek tatlı yemek için . Amerika’ya gideceklere, orada bulunanlara gitmek isteyip de gidemeyenlere ama elbet bunu başaracak olanlara şiddetle tavsiye ediyorumJ
         Şimdi o kadar bahsettim biraz da görsel şölen yapalımm JJ


 Ultimate Red Velvet Cake Cheesecake
    
               
























PEPPER  BARK CHEESECAKE



Dulce de Leche Caramel Cheesecake





FRESH STRAWBERY CHEESECAKE




WHITE CHOCOLATE RASPBERRY CHEESECAKE





Daha fazla incelemek isteyenler ;

http://www.thecheesecakefactory.com/  u ziyaret edebilirleeeer ..  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder