13 Eylül 2011 Salı

Kaş-Kalkan

Bende bayram tatilini tatile giderek değerlendirenlerdenim evet.
Yolculuk Kaş’a idi. Bu ara pek bir moda oldu burası. Boşuna da olmamış. Artık Bodrum Çeşme benim için yalan. Burayı gördükten sonra oralara gideceğimden pek emin değilim açıkçası.. Şöyle genel bilgi vermek gerekirse; Kaş, Antalya’ya bağlı bir belde. Ulaşımı Antalya Havaalanından 250 km.
Başta bizim gözümüzde yol çok büyümüştü ama yollar o kadar güzel ki..Heryer yemyeşil,etrafta belki de daha önce hiç görmediğiniz ağaçlar, kutu gibi evler var..O yüzden etrafı didik didikleyerek geldiğimiz için 2 buçuk saat su gibi geçiverdi.
Önce otelden başlamak istiyorum. Asfiya adlı bir otelde kaldık. İnternetten bulmuştuk o yüzden ne kadar iyi ne kadar kötü tam kestiremedik. Tereddüt içinde gittik ama vardığımızda bi oh çektik.Otel muhteşem görünüyordu çünkü..

Kaldığımız oda

Gerçekten muhteşemdi :)

İlk gecemizde çok yorgun olduğumuz için gezme fırsatımızpek olmadı.Otele çok yakın olan bir Çin restoranına gittik ve ilk şaşkınlığımıız orda yaşadık. Yedik içtik ama kredi kartı geçmediğini sonradan öğrendik. Hadi kıytırık bi büfe gibi bir yer olsa derim ki geçmemesi normal orda ama süper bir Çin restoranıydı orası nasıl kredi kartı geçmez anlamadım.Ertesi gün geldik de öyle ödedik borcumuzu.

Kaş’ın denizi çok güzel. Resmen uçuk yeşil. Yukarsan bakınca denizin dibini rahatlıkla görebiliyorsunuz. Ama beachleri pek hoşuma gitmedi açıkçası. Bu kadar güzel bir tatil beldesinde beachlerin döküntülüğü bizi çok şaşırttı. Dizayn kötü, yerlere terliksiz asla basamıyorsunuz, taş,çöp dolu. Servis kötü, menudeki kıtlık had safhada Ve kredi kartı geçmiyor.. Neyse ama yine de o denize girince bütün bunları unutuveriyorsunuz tabiiki J

Tatilim ikinci gününde tekne gezisi yapmaya karar verdik.- Önceden ayarkamanız gerek turunuzu çünkü yer kalmamış olabiliyor.- Teknelerin hepsi zaten kocaman ve en fazla 15- 16 kişi aldıkları için sıkış sıkış olmuyor adım atacak yer kalıyor teknede J   2 çeşit tur var. Adalar turu ve Kekova turu. Adalar turunda sadece amaç denize girmek,Kekova turu ise tamamen kültür turu. Kekova turunda da denize girme olduğundan -5 defa da olsa- onu tercih ettik 1 taşla 2 kuş vurma adına. Benim en ilgimi çeken Saklıkent ile Akvaryum Koyu oldu Aslında bu gezinin süper geçmesinin bir sebebi de bizi gezdiren tekneniin personelinin çok cana yakın almasıydı bence. Sohbet muhabbet kakara kikiri valla çok eğlendik. Üçüncü durağımızda yemek molası verecektik. Ben başta düşündüm yani en fazla mangal yapılır işte yanında da pilav filan ama dolmalar, taze fasulyeler, salatalar, barbunyalar aman allahım yani şoka girdik. Bir de bir güzel yapmışlar parmaklarımızı yedik. Sonrsında 5 çayı saati geldi inanamadık. Kurabiyeler kekler süperdi J Zaten seneye de gideceğimiz için kaptanla anlaştık numaralarımızı filan aldık iyi oldu.

Saklıkent

Saklıkent'te denize girmek yasak.

Ama kanoyla takılmak yasak değil :)

Aynı günün akşamI Kalkan’a gittik. Orası da apayrı güzel -hatta ben Kaş’a tercih ederim-. İncik boncukçular hediyelik eşyacılar hepsi yan hyana dizilmiş çok hoş gözüküyorlardı Hele akşam saati her dükkan ışık olayı ayrı iyiydi.Cıvıl cıvıldı. Önce oraları gezdik tabi.Sonra dedik sahil tarafına inelim de birşeyler yiyelim. Baya acıkmıştık artık. Dedik ki birde yemekten sonra buralarda böyle güzel nargileci varsa mehtaba karşı içelim diye.
Bir tane gördük hemen yerimizi ayırtmak için

Denizin rengi inanılmazzz:)
durduk çünkü inanılmaz kalabalıktı yer bulmak baya zor gözüküyordu.Neyse adamlarla 2 dakkada kanka olduk bize baş köşeyi ayırdılar J Bizde hazır kaynaşmışken soralım dedik buranın en güzel balığı nerde yenir diye. Bize Deniz Balıkçısı çok meşhur ama hiç gitmedik yani sadece iyi olduğunu duyduk dediler.Bizde doğal alarak oraya gittik. Gitmez olaydık! Balıkçıda börülce olmaz mı! Balıkçıda semizotu olmaz mı! Neyse keyfimizi bozmamak adına –gerçi bunun için çok geçti- sstuk birşey demedik. Neyse balığımızı söyledik.(Balığın ismini hatırlamıyorum ilk defa orda duymuştum ama adam şiddetle tavsiye etti) Sohbet muhabbet yine tavan yapmış bizdeJ En son hesabı istedik. Hesap geldi abartmıyorum hayatımın şoku.Resmen o parayı çöpe attık. O kadar pahalıydı ki gözlerimize gerçekten inanamadık. Hemen itiraz ettik tabi meze yemedik bilmem ne işte ne biçim hesap bu diye adam da bütün fiyatlar menudeki gibi dedi. Meğer balığı bize kiloyla vermiş o da tabi baya bi etti. Keyfimizi daha fazla bozmamak adına hesabı ödedik ve nargileciye gittik. Keyfimizin acilen yerine gelmesi gerekiyordu çünkü haliyle J

Bu arada dikkatimi çeken başka birşey de gece belli saatten sonra eğlenilecek pek mekan olmaması.Yani tabiki müzikli yerler var ama öyle dans edilecek, kurtları dökecek bir yer yok. O yüzden biz yerinde duramayan gençler için Kaş ve Kalkan’ın çok uygun bir yer olduğunu söylemek güç.Ama ben incik boncukçuları geziyim,sahilde yürüyüş yapayım, sevgilimle mehtaba karşı soft müzik eşliğinde şarabımı yudumliyim, bol bol yüziyim,güneşleneyim, doğayla iç içe oliyim,huzurlu sessiz sakin bir tatil yapayım  diyenler için kesinlikle ve kesinlikle Kaş ve Kalkan tam onlar için bir yer. Ben gerçekten çok zevk aldım ve inanılmaz dinlendim. Mutlaka gidin görün. Ben bundan sonra Çeşme ve Bodrum’a Kaş ve Kalkan’dan daha fazla gideceğimi sanmıyorum açıkçası. O derece J

1. Oxford International Garantisi İle WAT İş Fuarında Buluşalım

Her üniversite öğrencisinin, öğrencilik hayatı boyunca en az 1 defa katılması tavsiye edilen Work and Travel programına Oxford House College ve Oxford International garantisi ile iş fuarında iş bulup katılabilirsiniz…

17 Aralık 2011 Cumartesi günü İstanbul Hilton’da işverenlerin katılacağı iş Fuarında , kendi işini kendin seçip programa Oxford güvencesiyle katılabilirsin.

Amerika’dan eğlence parkları, restorantlar, fast food işleri, oteller, tatil köylerinin katılacağı iş fuarında sadece 200 kişi işlere seçileceği için kontenjan sınırlıdır.

17 Aralık’da işinizi garanti etmek için lütfen kaydınızı 15 Aralık gününe kadar Oxford Work and Travel departmanına yaptırınız.

Siz de işverenleriniz ile yüz yüze görüşüp, farklı iş alternatifleri arasından Amerika’daki işinizi seçme fırsatına sahip olabilirsiniz.

Not : İş fuarına katılım kontenjan ile sınırlıdır. Yerinizi ayırtmak için lütfen Oxford Work
    and Travel departmanı ile iletişime geçiniz.

Facebook Etkinlik Sayfası : https://www.facebook.com/events/124057504373399/?ref=notif&notif_t=event_invite

Detaylı bilgi için : http://www.oxfordhousecollege.com/default_content.asp?ID=03112011132209&IDM=1114&language=T

Telefon – Web – Mail : +90 212 444 1 287 | http://www.oxfordhousecollege.com | info @ oxfordhousecollege.com

Facebook Resmi Sayfamız : https://www.facebook.com/OxfordInternationalWorkandTravel